Spoedgeval met uw gebit? Wij helpen u!

Voorkom kiespijn door optimale tandheelkundige zorg

Heeft u plotseling schade opgelopen aan uw gebit, of opeens opkomende kiespijn? Het kan voorkomen dat u volledig wordt verrast door een spoedgeval aan uw gebit. Bijvoorbeeld door een beschadiging aan het gebit tijdens het sporten of spontane ontsteking. Wij helpen u graag zo snel mogelijk van uw spoedgeval af. Tijdens werkdagen kunt u overdag contact opnemen met de tandartspraktijk van de Darwinkliniek Zoetermeer!

logo-tand-blauw-tandartspraktijk-Darwin-Kliniek-tandarts-Zoetermeer-praktijk

Spoedgeval gebit buiten kantoortijden? Geen probleem!

Mocht er een spoedgeval zich voordoen in de avonduren, in het weekend of tijdens de afwezigheid van de tandartsen van de tandartspraktijk Darwinkliniek Zoetermeer? Wij hebben gelukkig een goed samenwerkingsverband, zodat u een beroep kunt doen op de Spoedgevallen-dienst van tandartsen van de Kring van Zoetermeerse Tandartsen. Bel met 079-7600067  om te horen welke tandarts in Zoetermeer er die dag dienst heeft, zodat u daar terecht kunt voor het verhelpen van uw spoedgeval. Voor meer informatie over het samenwerkingsverband bij spoedgevallen met uw gebit verwijzen wij u naar de website van de samenwerking tussen tandartsen in Zoetermeer: www.tandartsenzoetermeer.nl.

Spoedgeval met uw gebit? Wij helpen u!

logo-tand-blauw-tandartspraktijk-Darwin-Kliniek-tandarts-Zoetermeer-praktijk

Spoedgeval gebit buiten kantoortijden? Geen probleem!